vrijdag 22 augustus 2014

Even spelen

Al een hele tijd geleden kocht ik een stencil van Dina Wakley moon faces. Ik vond hem toen zo mooi maar na een aantal keer iets geprobeerd te hebben waar ik niet tevreden over was vreesde ik dat ik een miskoop had gedaan, tot ik vanmiddag zomaar een beetje aan het spelen was.


Met een kwast bracht ik twee kleuren bister geel en bruin aan wat ik liet mengen met water. Toen dit droog was bracht ik het gezicht aan met behulp van het template en distress ink vintage photo. Daarna ben ik met een stabilo fineliner gewoon wat lijntjes gaan volgen. Tot slot nog een passend tekstje uit een tijdschrift geknipt, deze vast gezet met wat steekjes en besloot daarna dat het af was.

16 opmerkingen:

  1. Deze is ook echt af! Mooi! Het is zo geen achtergrond-voorgrond maar echt een geheel geworden! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje zeg!
    Heel gaaf met de bijpassende kleuren.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat dit zomaar spelen is wat moet het dan zijn als jij weet wat je moet doen.je kaart is prachtig.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat het dan opeens wél lukt om met de stempel iets naar je zin te maken Willy...
    prachtig en intuïtief!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Willy! En leuk dat na een paar pogingen het dan toch lukte wat je voor ogen had. Mooie kleuren ook, en ja, het is leuk spul om mee te werken.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Willy. Ik had jouw verhaal nog niet gelezen en dacht , dat lijkt net een
    gezicht. Na het lezen vond ik het nog mooier. Het gezicht zit zo in jouw inkt spatten
    dat je denkt dat het per ongelijk is ontstaan. Dat vind ik geweldig. Echt super.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja soms duurt het wat langer voor men door heeft wat men er van wil , maar weet je Willie wij doen NOOIT verkeerde inkopen!!Ineens komt die lamp en dan kunnen we weer verder!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer zo subtiel, de kleuren zijn ook super, wat is dat bister toch geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhh..... kreun, weer zo mooi.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg mooi, heel artistiek en kunstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend!! Fijn dat het uiteindelijk toch geen miskoop was, kun je soms zo hebben, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi spul hè, dat bister. Het is een prachtige kaart geworden. Prachtige template trouwens.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is pràchtig kunstig!!Zeer mooi met de zwarte lijntjes en die steekjes op de passende tekst!!
    Zo zie je maar, de aanhouder wint!!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!