dinsdag 18 oktober 2016

Zoek de verschillen

In het voorjaar gaf ik met veel succes DEZE workshop en op verzoek deze week nog een keer. Omdat ik mijn voorbeelden inmiddels verwerkt had tot kaarten moest ik zelf weer aan de slag :)


Vijf achtergrondjes worden er gemaakt en één daarvan wordt helemaal uitgewerkt (de vlinder) De rest kan thuis naar eigen inzicht verder worden afgemaakt (of niet:)) Om de deelnemers alvast te inspireren maakte ik net als de vorige keer wat voorbeelden maar één daarvan net iets anders, zo houden we het leuk :) Weten jullie welke?

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi nieuw voorbeeld kaart in vervanging van de vorige gele ( veronderstel ik!?)Waar blijf je toch al je inspiratie halen!!?? Super hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh...ik zou het niet durven zeggen, maar vind het in elk geval een heel geslaagd kaartje. Veel succes en plezier met de workshop, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Willy,
    heel mooi dit inspiratiekaartje,
    prachtig zoals jij die techniek beheerst!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond die vorige inspiratiekaarten al mooi, maar deze is ook weer zo'n prachtige! Warm en dromerig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in mooie kleuren!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig weer, Willy! Begrijp wel dat je die workshop nog eens doet op verzoek. De prachtige swirls vielen me meteen op!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!