woensdag 11 januari 2017

Creative Ladies #Project4

Ook in het nieuwe jaar gaan we gewoon door met onze maandelijkse uitdaging van de Creative Ladies, veel te leuk! Deze keer bedacht Joukje er één voor ons: Gebruik kleuren die je niet liggen en een zeepaardje. Ik had verwacht dat het me moeilijker af zou gaan maar toch rolde deze kaart redelijk snel van mijn hand!


Ik combineerde verschillende kleurtjes paars, lila, roze en blauwtinten (disstres ink) de zogenaamde koele kleuren. Normaal gesproken ben ik meer iemand van de warme kleuren dus ben hiermee behoorlijk uit mijn comfort zone gestapt :)

Gebruikte Art Journey stempels: Houses: card & seamason jarsmusicseaposstcardwaterdrops 2 en filmboy

13 opmerkingen:

  1. Oh wauw. Wat een gave kaart zeg! Wat kun jij toch goed stempels combineren. Daar ben ik echt jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn nu net kleuren die ik geweldig vind ! Gelukkig maar dat iedereen verschillend is ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm super! Wat mij betreft mag je vaker koude kleuren en zeepaardjes gebruiken. Echt. Nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je....ik vind alleen het BEDENKEN van de uitdaging al knap....."kleuren die je niet goed liggen EN een zeepaardje, pff, hoe verzin je het?!!

    Je kaart is prachtig! Gek dat dit niet je kleuren zijn, want het is niet te zien.
    Maar, je hebt gelijk, als je je blog bekijkt zie je vaak bruin, groen, geel, oranje, kortom, de herfst kleuren/warme kleuren.
    Maar, ik ben niet de eerste die het zegt, gewoon vaker doen, dat roze, paars en lila, echt heel mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer, en die kleurencombi is je zeer goed afgegaan, helemaal toppy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jouw creaties met warme kleuren altijd prachtig, maar houd zelf wel erg van koele kleuren. Deze kleuren combi vind ik prachtig! Je kaart is echt een plaatje, heel mooi samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze kleurencombi helemaal mooi zo in jou stijl! Ween genieten her! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A sea story in underwater colours!!!
    Prachtig bedacht en uitgevoerd, Willy.
    Gr. Gery.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Willy,
    schitterende creatie weer, ik zie er niks van dat deze kleurtjes je "minder" zouden liggen!
    Heel mooi!
    Ook onderstaand bewaarboekje vind ik weer heel mooi gemaakt!
    Fijn he al die creatieve uitspattingen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!