zondag 11 februari 2018

Achtergrondjes

Vanmorgen zag ik op Facebook een kaart van mij voorbijkomen die door Jean gepost was. Ik realiseerde mij opeens dat ik hem hier nog niet had laten zien en dat ik jullie ook nog niet heb verteld dat ik sinds december ben gestopt met het design-team van Crafty Individuals. Het was teveel en voelde steeds meer als moeten, dat kon nooit de bedoeling zijn.


Maar dat ik gestopt ben betekent natuurlijk niet dat ik nog met regelmaat naar de mooie stempels grijp :) Deze kaart maakte ik omdat Anne een tijdje geleden samen met twee vriendinnen een workshop 'Willy achtergrondjes' wilde komen volgen. Zóóóó leuk!

Crafty Individuals stempels: CI-459

11 opmerkingen:

  1. Als iets als moeten voelt, is het niet leuk meer. Verstandige keus dus. En gelukkig dat je toch nog naar de stempels van Crafty Individuals grijpt. Dit kaartje is echt geweldig! Supermooi Willy-achtergrondje en ook geweldig afgemaakt met het stempel van het jongetje. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, zou het leuk doen bij scrabble, "Willyachtergrondjes".
    Leuk toch als mensen speciaal hiervoor bij je komen .
    Je kaart is helemaal leuk.
    Wat zijn die stempels toch mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK ken dat gevoel Willy, heb ook al een paar keer vol enthousiasme in een TD gezeten en had hier echt geen spijt van want ik vond het in het begin fantastisch maar na een tijdje wil je weer je eigen zijn en je niet aan regels houden die door een ander worden opgelegd, dus ben ik telkens na een jaar gestopt, en ook hier weer geen spijt van gehad, je bent niets verplicht het blijft tenslotte een leuke hobby, die leuk moet blijven, veel succes is alles wat je doet en je bent hier echt goed in, doe gewoon verder je ding en laat ons nog heel lang genieten van al het moois dat je creëert!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zo'n achtergrondje en dan ook nog eens zo'n super mooie kaart ermee gemaakt. Kan me helemaal voorstellen dat ze graag bij jou een workshop willen komen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig is dit...voorgrond èn achtergrond. Heel sfeervol! En inderdaad, moeten is niet fijn, het moet leuk blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Willy
    W at een prachtig kleurig kaartje heb je weer gemaakt!
    Knap dat je goed voelt naar je grenzen en dat je daar ook op onderneemt!
    Liefs Martha o

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag 'm bij CI; wat een prachtige zomerse kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als het "moet" is het inderdaad niet meer leuk. Je hebt groot gelijk. Andere leuke dingen genoeg om te doen/maken,zoals de deze !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Moeten hou je niet lang vol.
    Ik vind wel dat je errug leuke dingen doet met dit merk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!